1. فیزیوتراپی چیست ؟ شما در مورد فیزیوتراپی چه میدانید ؟

فیزیوتراپی یک شاخه تخصصی پویا و فعال در حوزه پزشکی است و شامل بررسی وارزیابی بیمار ، تشخیص ، برنامه ریزی درمانی و مداخله است از نظر انجمن جهانی فیزیوتراپی رسالت فیزیوتراپیستها درمان دردهای عضلانی اسکلتی و مفصلی مثل کمر دردآرتروز اختلالات دیسک و آسیبهای ورزشی و... با کمک روشهای نوین درمانی و ابزارهای غیر جراحی و غیر تهاجمی است وتنها یک متخصص فیزیوتراپی میتواند به صورت مستقیم به نظارت و ارائه خدمات فیزیوتراپی بپردازد دیدگاه منحصر به فرد فیزیوتراپیست از بیمار و معاینه دقیق به او این توانایی را میدهد تا بیماران را به سوی کاهش نیاز به برخی جراحی ها و درمانهای دارویی طولانی مدت که عوارضی نیز در پی دارند سوق دهد

2. در مواجهه با چه بیماری و مشکلات فیزیوتراپی موثر است ؟

فیزیوتراپی در درمان طیف وسیعی از بیماری ها به عنوان اولین انتخاب روش درمان بیماری تلقی میشود و اگر بیمار در مراحل اولیه بیماری به فیزیوتراپی مراجعه کند نتیجه بهتری میگیرد
    فیزیوتراپی در حیطه های مختلف پزشکی از جمله ارتوپدی مثل شکستگی استخوان در نواحی مختلف بدن
    التهاب تاندون ها پارگی لیگامان ها
    انواع جراحی پس از شکستگی
    تعویض مفصل
    اختلالات اسکلتی عضلانی مثل کمر درد
    زانو درد
    گردن درد
    شانه درد
    فتق دیسک بین مهره ای
    پارگی منیسک

نورولوژی مثل سکته مغزی بیماری ام اس پارکینسون

بیماری های زنان مثل برخی عفونت و چسبندگی ها در بافت های مختلف دستگاه تناسلی ضعف عضلات کف لگن و شکم و کمر

آسیب های ورزشی مثل پارگی رباط صلیبی در فوتبالیستها
    پیچ خوردگی مچ پا

کاهش دردهای عضلانی و اسپاسم کاربرد دارد

3. چند روز در هفته باید فیزیوتراپی انجام دهم ؟

تعداد جلسات فیزیوتراپی بر اساس بیماری و وضعیت بیمار تعیین میشود در مواردی که بیمار درد حاد دارد پیشنهاد میشود فیزیوتراپی هر روز انجام شود
    دیده شده است که فاصله زیاد بین جلسات فیزیوتراپی باهش کاهش اثر درمان شده است پس بهتر است در این مورد به فیزیوتراپیست خود اعتماد کنید و چگونگی جلسات را با هم بچینید

4. هزینه هر جلسه فیزیوتراپی چقدر است ؟

هزینه هر جلسه فیزیوتراپی با توجه به نوع بیماری و مدالیته ها و تکنیک های به کار گرفته برای هر بیمار متغییر است برای آگاهی از هزینه درمان با توجه به نسخه تجویز شده میتوانید با کلینک تماس بگیرید همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

5. کلینیک فیزیوتراپی روح بخش کجا قرار دارد و چه خدماتی در این مرکز ارائه میشود ؟

کلینیک فیزیوتراپی روح بخش واقع در شهرک غرب بلوار دادمان
    با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات اروپایی و مبتنی بر دانش و علم روز با کادری مجرب آماده ارائه خدمت به شما عزیزان میباشد
    استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیابه تیم تخصصی فیزیوتراپی کمک میکند تا باعث افزایش سرعت و روند بهبود بیماری شود
    تکار تراپی (آر اف )
    از تکار تراپی در موارد زیر کاربرد دارد :
    ترمیم ضایعات اسکلتی عضلانی
    افرایش دامنه حرکتی مفاصل
    از بین برنده تورم
    تسکین درد های آرتروز و مفاصل دردناک
    برطرف کننده درد های حاد و مزمن
    مناسب برای آسیب های ورزشی

6. سایر خدمات ما

سایر خدمات شامل اولتراسوند درمانی ، تکنیک های دستی و سوزن خشک به همراه تحریک الکتریکی و همچنین سایر مدالیته های الکتروتراپی است که زیر نظر فیزیوتراپیست مجرب ارائه میشود.

سوالات خود را در اینجا مطرح کنید

مراجعین عزیز در صورت عدم توانایی در تماس با کلینیک و طرح سوال خود، می توانید با پرسیدن سوال خود در این قسمت پاسخ خود را به صورت عمومی دریافت کنید.

• 9 + 70 =